Daha yüksek erişilebilirlik modunu aç
Daha yüksek erişilebilirlik modunu kapat
T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI
MUŞ İL TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜ
Görme Engelli
×
  • Anasayfa
  • KURUMSAL
    ÇALIŞMA İLKELERİMİZ
  • KURUMSAL YAPI
    İL MÜDÜRÜ
    İL MÜDÜR YARDIMCISI
    İL MÜDÜR YARDIMCISI
    İLÇE MÜDÜRLÜKLERİ
    • MALAZGİRT
    • BULANIK
    • VARTO
    • KORKUT
    • HASKÖY
    ŞUBE MÜDÜRLERİ
    • TARIMSAL ALTYAPI VE ARAZİ DEĞERLENDİRME ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    • BİTKİSEL ÜRETİM VE BİTKİ SAĞLIĞI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    • ÇAYIR MERA VE YEM BİTKİLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    • GIDA VE YEM ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    • HAYVAN SAĞLIĞI, YETİŞTİRİCİLİĞİ VE SU ÜRÜNLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    • İDARİ VE MALİ İŞLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    • KOORDİNASYON VE TARIMSAL VERİLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    • KIRSAL KALKINMA VE ÖRGÜTLENME ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    ORGANİZASYON ŞEMALARI
    BİRİMLERİMİZ
    • HUKUK BİRİMİ
    • DÖNER SERMAYE BİRİMİ
    • SİVİL SAVUNMA VE SEFERBERLİK HİZMETLERİ BİRİMİ
    VİZYON VE MİSYONUMUZ
  • BASIN
  • KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
    KALİTE EL KİTABI
    SÜREÇLER
    FORMLAR
    TABLOLAR
    STRATEJİK PLAN
  • E-HİZMETLER
    TARIM TAKVİMİ
    TARIMSAL DESTEKLEMELER
    KÜPE SORGULAMA
    EBYS EVRAK DOĞRULAMA
  • YAYINLAR
    BRİFİNG RAPORU
    İSTATİSTİKLER
    BROŞÜRLER
    YATIRIMCI REHBERİ
    MUŞ TARIM BÜLTENİ
  • PROJELER
  • İLETİŞİM
Skip Navigation LinksMuş İl Tarım ve Orman Müdürlüğü

2024-2025 BAŞVURU DÖNEMİ KIRSAL KALKINMA DESTEKLERİ KAPSAMINDA TARIMA DAYALI EKONOMİK VE ALTYAPI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI AÇIKLANMIŞTIR.

18.06.2025 / Gösterim Sayısı : 146 / Arşiv

​     Tarıma Dayalı Yatırımların Desteklenmesi programı kapsamında uygun bulunan ve reddedilen başvuru sonuçları Bakanlığımızca açıklanmıştır.

            İlgili mevzuat gereği ekte bulunan liste 18 Haziran 2025 – 24 Haziran 2025 tarihleri arasında 5 (beş) iş günü süre ile İl Müdürlüğü internet sitesinde askı ilanı niteliğinde yayınlanacaktır. Bahse konu ilan tebligat niteliğinde olup hak sahiplerine ayrıca bir bildirim yapılmayacaktır. Hibe sözleşmesi imzalamaya hak kazanan hak sahiplerinin askı-ilan süresini takip eden 20 (yirmi) iş günü içerisinde (25 Haziran 2025 – 23 Temmuz 2025 tarihleri arasında (bu tarihler dâhil) aşağıda belirtilen belgeler ile İl Müdürlüğüne müracaatta bulunmaları gerekmektedir. Süresi içerisinde müracaatta bulunmayan hak sahipleri bu haklarını kaybedeceklerdir.

            Sözleşmeye esas belgeler ile birlikte sunulması gereken satın alma dokümanları ile ilgili “Satın Alma Rehberi" Tarım Reformu Genel Müdürlüğü internet sitesinde yayınlanmıştır.


HİBE SÖZLEŞMESİ AŞAMASINDA SUNULMASI GEREKEN BELGELER

            Aşağıdaki belgeler hibe sözleşmesi imzalanmadan önce il müdürlüğüne sunulmalıdır. Bu belgeleri sunmayan başvuru sahipleri ile hibe sözleşmesi imzalanmaz.

a) Teminat mektubu veya nakit teminatın dekontu,

a) Yatırımcının Sosyal Güvenlik Kurumuna vadesi geçmiş prim borcu ve vadesi geçmiş vergi borcu olmadığına dair veya yapılandırma söz konusu ise yapılandırmaya ilişkin resmi belgeler, (Güncel tarihli)

b) Adli sicil kaydı, (Güncel tarihli)

c) Yatırım yerinin ipotekli, şerhli, icralı olmadığına dair tapu müdürlüğünden veya web tapudan alınmış güncel belge, (Güncel tarihli)

ç) Yeni tesis niteliğindeki projeler için yapı ruhsatı, kısmen yapılmış yatırımların tamamlanması niteliğindeki projeler için yapı ruhsatı veya yapı kullanma izin belgesi, kapasite artırımı ile teknoloji yenileme ve/veya modernizasyon niteliğindeki yatırımlar için yapı kullanma izin belgesi,

d) Kapasite artırımı, teknoloji yenileme ve/veya modernizasyon niteliğindeki başvurularda, mevcut tesisin faaliyeti ile ilişkili olarak bankalarca başvuru sahibi adına daha önce kullandırılan kredi nedeniyle konulan ipotek için ilgili bankadan geri ödemelerin düzenli yapıldığına dair belge, (Güncel tarihli)

e) Tarımsal amaçlı örgütler hariç, tüzel kişi başvurularında tüzel kişiliğe ait sermaye pay oranlarını gösteren en son yayımlanmış ticaret sicil gazetesi onaylı sureti,

f) İlgili meslek odalarına kayıtlı kişiler tarafından hazırlanan ve tasdik edilen; makine, ekipman ve malzeme alım giderlerine ait teknik şartnameyi, metraj ve keşfi, makine yerleşim planını içeren ve bina büyüklüğü ile alınan makinelerin uyumlu ve üretim aşamalarında gerekli olduğuna dair teknik rapor, (Satın alma sürecindeki özelliklere uygun olarak revize edilmiş olmalıdır)

g) Yeni tesis ve kısmen yapılmış yatırımların tamamlanması niteliğindeki başvurular hariç traktör kullanımı gerektiren makine ve ekipman alımlarında başvuru sahibinin alınacak makine ve ekipmanın kullanımını sağlayacak güçte traktörü olduğuna dair ruhsat veya yeni tesis ve kısmen yapılmış yatırımların tamamlanması niteliğindeki başvurularda yatırımcının ödeme talebinden önce ve/veya nihai rapor aşamasında traktör ruhsatını sunacağına dair uygulama rehberinde yer alan taahhütname,

ğ) Uygulama rehberinde yer alan başvuru konusu ile ilgili taahhütnameler,

h) Satın alma belgeleri (Satın alma rehberine uygun olarak yapılmış işlemlere göre)

ı) Noter onaylı kira sözleşmesi

i) Noter Onaylı Genel Taahhütname

​Askı Listesi İçin tıklayınız. ( HAKKAZANANLAR )​

Askı Listesi İçin tıklayınız. ( REDEDİLENLER )​

İLETİŞİM

    Muş İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
  • Adres : Erzurum Yolu 5. Km Karaköprü Mevki 8/1 Merkez / MUŞ

  • Telefon : 0( 436) 212 37 90 - 216 34 29

  • Faks : 0 436 212 20 55

  • E-Posta : mus@tarimorman.gov.tr

satis@tarimorman.gov.tr

sales@tarimorman.gov.tr

abuse@tarimorman.gov.tr

webmaster@tarim.gov.tr

abuse@tarim.gov.tr

hr@tarim.gov.tr

info@tarim.gov.tr

ik@tarim.gov.tr

contact@tarim.gov.tr

Android
IOS

HIZLI MENÜ

  • Kullanıcı Girişi
  • Biyogüvenlik
  • e-Kütüphane
  • e-İmza Servisi
  • Intranet
  • Hizmet İçi Eğitim
  • Bakanlık e-Posta
  • Arabuluculuk
  • KVKK
  • Bilgi Güvenliği İhlal Bildirimi

ACİL NUMARALAR

  • 180 / Tarım İletişim Merkezi
  • 174 / Gıda Hattı
  • 112 / Orman Yangın
©2025 Tüm hakları saklıdır. TÜRKİYE CUMHURİYETİ TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI